"Hjonet" till allsvenskan?




Efter en grym vårsäsong i Kristianstads FF är Joakim "Hjonet" Karlsson het på transfermarknaden. Flera elitklubbar förbereder bud på honom. I dagsläget har Halmstad BK och J-Södra visat störst intresse.

***

KFF kryssade i kväll på Borås Arena. Starkt gjort!

***

Gör om gör rätt! Östrans Ulf Carlsson, hade fet fel om min bild på ordföranden och dr Anna. Bilden var från sommaren 2008.

***

Stort å se kaptenens glädje för poängen i kväll.

***

Slänger upp lite bilder från semestern i morgon.

***

Jag tyckte Sobra gick direkt ut från arenan när han blev utbytt? Någon som kan bekräfta?

***

Nu lite kvällsmat.



- Over and out -

Kommentarer:

1 L:

Ja han gick rakt ut!

2 Anonym:

ja han gick rakt ut i spelargången den gode Sobra

3 Anonym:

Han kom tillbaka strax därefter

4 Ut först,sen in igen.:

Han gick ut ja men efter någon sekund se man han gå tillbaka till bänken o sätta sig där igen. Visas några sekunder efter dem visar Mendes komma in..

5 Anonym:

Han gick ut och kom tillbaka med träningsjacka på sig, såg det i bakgrunden

6 Vidlund:

Vad spelar det för roll?? Det är väl ganska vanligt att man går direkt ut i omklädningsrummet!! Höna av en fjäder!

7 KFF:

Sluta försvara Sobra, Vidlund.

8 Vidlund:

Till KFF!! När försvarade jag Sobra! För mig får dom gärna sätta han på bänken! Om du läser min kommentar 1000 gånger så kanske du fattar den!!

Kommentera här: