Eller...

Som sagt tillbaka i stan efter en långhelg i Prag. På tiden jag bloggar, tycker säkert du? Håller med, vilket ämne ska jag börja med? Om Prag?

Eller... om den fega människan som skriver kommentarer i mitt namn på David Elms blogg?

Eller... om "Skylt-Hasse" på Wilsons, som gjort häftigaste arena-skylten till GFA?

Eller... om Liverpools tre säkra poäng på lördag?

Eller... om hur Räkan Nilsson och jag kunde knipa käft, trots att vi kände till nyheten om Hellström & Ark?

Eller... om problemet Steff Larsson har med sin lilla bil?

Eller... om att Maria Hammarström, kör ett år till i stans bästa damhandbollslag?

Eller... om den kommande Milanoresan?

Eller... om vad Jörgen "Löken" Ström, kan göra med en potatis?

Eller... om vad jag tycker hur Johnny Petersson klär sig i träningsoverall?

Eller... om CG Gustafssons kärlek till Frölunda?

Eller... om varför jag saknar Sören Björklund på Barometern?

Eller... om varför jag tycker Peter Akinder skriver stans bästa "ledare"?

Eller... om varför jag tycker Henrik Rydström är föreningens bästa spelare genom alla tider?

Eller... om min syn på Nannes ledarskap?

Eller... om varför Fabian Kappis och René Vinhund vill starta Web-TV hos IFK Kalmar?

Eller... om Markku Ahonens längtan att bli ordförande i Örsjö IF?

Eller... om pastor Winbergs golflektioner?

Eller... om Mattias Johanssons 67 körlektioner?

Eller... om vad mitt blogginlägg handlar om i morgon?





- Over and out -

Kommentarer:

1 PILSNER ÄR GOTT:

Hej BG! Hur mycket kostade en bägare öl?

Kommentera här: