Svar frånThoralf Alfsson (SD).

Jaha, nu är det bara Dywik kvar...


Dear Dywik!

Du skickade ett mess för någon dag sedan och lovade ett svar!

Du har tydligen "häcken" full? Okaj, vad säger man? Skitsamma, alla har svarat utom KD. Är det okej att jag skriver "Skämmes ta mig faan"?

Lev väl.

Regards//B-G


***

Thoralf Alfsson, har lämnat utgrävningarna i Systraströmmen! Här kommer SD:s svar. Tack Thoralf!


Jag läste ditt öppna brev igår. Som du kanske vet har vi ingen representation i några nämnder, utan vi har bara två platser i kommunfullmäktige.

Jag/vi stödjer gärna spontanidrotten då jag av egen erfarenhet vet vad idrotten betyder för många ungdomer. Jag hade förmånen att att växa upp i Södra Vi där vi hade en mycket aktiv idrottsförening, mycket tack vare två ledare Håkan Danielsson och Håkan Lind.
En stor del av min fritid ägnades åt fotboll och friidrott under sommaren och skidor och bandy på vintern.

MVH
Thoralf A



- Over and out -

Kommentarer:

1 Barran...NOT.:

Intressant reklam/information med posten idag!

Kommentera här: