Rydströms vilja och hjärta hade behövts...

Förlusten mot DIF igår var tung. Det innebär att vi tappade mot topplagen. Så här efteråt kan man konstatera att Henrik Rydströms vilja och hjärta hade behövts på Stadion...
 
Själv kollade jag matchen på datorn på ett hotell i Italien.
 
***
 
Martins mailkonversation med Kalmar Kommun gällande "podcastaffären"
 
 
 
***
 
I kväll får nog Skruvik kröka rygg...Heja Ängö BK!
 
***
 
Tyvärr missar jag E22-debyt i morgon. Mitt tips oaik-LIF 1-2. Målskyttar: Slipsen Fredriksson och Max Axelsson.
 
***
 
Nu frukost.
 
 
 
- Over and out -

Kommentarer:

1 Nisse:

A: Jag delar inte dina synpunkter runt att Rydström skulle förändrat matchbilden, utan är snarare glad att vi äntligen fick en Rydström-fri match.

B: Men jag delar det som Thoralf skriver om podcast gate på sin blogg idag till 100%. Tycker att det är storsint av Thoralf att han tar dig i försvar trots att ni stundtals gått rätt hårt åt honom. Starkt att han kan se igenom det. Han (vi) står på din sida.

Kommentera här: