4,8 mille på Lotto...

Ni anar inte hur nöjd och glad jag är över att jobba/tillhöra en förening igen. Jag förstår nu att det har fattas mig under de senaste åren. Människorna i IFK Kalmar har tagit emot mig på ett fantastiskt sätt, TACK! 
 
***
 
Som sagt, Funkabo-Lasse leder Tobaksbodens tipstävling efter första omgången. Här följer resultatet för några övriga tipslöss.
 
1. Funkabo-Lasse     11
2. El-Håkan Jacobsson 10
3. Christopher Christenssen 10
---
10. Mikael Grusbäck 9
13. El-Hasse 8
21. Emin Nouri 8
27. Calle Sahlén 7
32. Tobbe "Svärmorsdrömmen" Davidsson 7
33. Ulrik "jag vill inte vara med på bild" Grusbäck 7
 
51. Viktor Fredriksson 6
52. Tommy "Lill-Roy" Andersson 6
53. Thomas Davidsson 6
63. Patrik Nilmert 5
JUMBO: Thomas Arneving 4
 
***
 
Nu är tvisten om Stensö Camping avgjord. Hoppas verkligen Anna Barkevall tar hand om campingen. Hon kan den branschen. 
 
***
 
Jag har några bingolotter kvar till eldsjälsgalan i morgon. Välkomna och köp!
 
***
 
Spännande möten torsdag och fredag.
 
***
 
LÄST PÅ TWITTER
 
Micke Jacobsson, 62:a i Tobaksbodens tipstävling.
 

Skönt att man drog in 4,8 mille på lotto i natt. Synd att det var en dröm.

 

***

 

Trevlig onsdag.

 

 

 

- Over and out -

 

Kommentera här: