Besviken på Kalmar FF:s styrelse.

Min tränig går forsatt bra. PT-Ronnie har fått mig att äta kvarg med banan till frukost...
 
***
 
Just nu är jag grymt besviken på styrelsen i Kalmar FF. Tydligen har duktige Maria Schwarz hoppat av styrelsen. Jag väljer att inte skriva om varför. Det får Maria själv berätta. Maria har verkligen satt avtryck som styrelseledamot. Många gånger har hon ensam ifrågasatt olika beslut etc etc. Jag är väldigt positiv till att Anders Henriksson blev vald till ordförande efter bedrövliga Jonas Persson. Men, varför informerar inte Anders oss medlemmar att Maria slutat? Föreningen lovade ju transparens... 
När jag ändå skriver om KFF, så är jag väldigt förvånad att föreningen fortsatt har en fritidsledare som "VD". Jag har tidigare skrivit om att det är av stor vikt att vi snarast har en säljande person med ett ekonomiskt sinne som klubbchef.
 
***
 
För varje dag som går blir jag mer och mer orolig att PL inte spelas klart...
 
***
 
Rika FCB värvar vidare.
 
***
 
Vi hörs...
 
 
- Over and out -
 
 

Kommentera här: