EXTRA EXTRA! Sölvingers efterträdare klar, Peppe till KFFoch radhusvänstern.

 
Efter sena nattmanglingar är det nu klart. Jag efterträder Carl-Henrik Sölvinger som oppositionsråd för Liberalerna i Kalmar Kommun. Jag har varit sugen i många år att bli politiker. Mina förebilder är Frank Baude och Jimmy Åkesson. Jag känner stort stöd från partiet. Inte minns från Ordföranden Lotta... hmm...har glömt hennes efternamn. Men hur som helst sa Lotta som hon ofta brukar skriva på sociala medier, - Jaj är så stolt, stolt, stolt att du blir vår ledare i partiet! Jag börjar min anställning hos fp den 1 juni.
 
Texten uppdateras
 
***
 
Som jag tippade så vann RIK lätt matchserien mot Amo Handboll.
 
***
 
Patrik "Peppe" Bergkvist har skrivit på som tredjemålvakt för Kalmar FF. Peppe kommer inte träna med laget utan bara rycka in om det skulle uppstå ett akut läge.
 
***
 
I kväll är det stor baluns på Kindbergsudde. Tradionsenligt arrangerar "radhusvänstern" påskbrasa, servering och dans. Fri entre´, kom i tid.
 
***
 
Glad Påsk!
 
 
- Over and out -

Kommentera här: