Slaget om "muren", Amo chanslösa, Peter Ahlén och Jag gör en pudel.

sedärja... Kalmaralliansen vann slaget om "muren". Eller var det så att majoriteten äntligen lyssnade på forskare, sakkunniga, experter etc etc? Enligt ett av många rykten skapade "muren" kaos hos majoriteten? Frågan var så infekterad och ett framtida hot mot fortsatt samarbete inför valet?
 
Hur som helst tror jag det var ett bra beslut.
 
***
 
Andreas Stockenbergs Amo var chanslösa i första kvalmatchen mot RIK från GBG. Jag tror på tre raka segrar för RIK!
 
***
 
Mycket läsvärd krönika av Peter Ahlén:
 
Signerat Peter Ahlén: ”Han är en av de största” - Kalmar FF
 
***
 
På lördag spelar KFF träningsmatch borta mot HBK.
 
***
 
Tips från läsekretsen:
 
 
***
 
I förra inlägget kritiserade jag kommunens köp av bilskroten (tomten) i Förlösa.
 
 
Jag gör en pudel. Köp kommunen, KÖÖÖP!!!
 
***
 
- Over and out -
 
 

Kommentera här: